Реформування системи Міністерства внутрішніх справ, в першу чергу, має на меті подолання корупції. Підтримуючи державну антикорупційну політику, сервісні центри МВС намагаються бути якомога відкритіші для громадськості та ґрунтувати свою роботу на принципі клієнтоорієнтованності.
11 травня 2016 року з метою перевірки роботи працівників ТСЦ заступник директора РСЦ МВС в Чернігівській області Людмила Тютіна завітала до ТСЦ № 7443 (м. Ніжин) на черговий іспит з Правил дорожнього руху для майбутніх водіїв. Разом з нею також завітали представники громадськості, зокрема журналісти районної газети «Ніжинський вісник», а також начальник відділу транспорту та зв‘язку Управління житлового господарства та будівництва м. Ніжина Віктор Карпенко.
За словами Людмили Григорівни, даний захід, метою якого є формування системи контролю щодо запобігання корупції, а також забезпечення прозорості процесу для громадськості матиме систематичний характер.
Курсант, що одним із перших успішно пройшов іспит з ПДР, на питання журналістів «Ніжинського вісника» на запитання про враження від тестів та найскладніших моментів відповів: «Дуже хвилювався, багато вчив, але був упевненим у своїх знаннях, підійшов до процесу навчання відповідально, адже якщо немає упевненості, то і не слід йти навчатись».
Віктор Карпенко також зазначив: «Дуже приємно, що мене запросили на даний захід. На мою думку, процес складання іспиту з ПДР повинен бути відкритим для громадськості, щоб у громадян не виникало питань щодо корупції у сервісних центрах».
РСЦ МВС в Чернігівській області і надалі планує запрошувати громадськість на заходи пов’язані з роботою РСЦ та ТСЦ МВС в Чернігівській області.