З метою підвищення рівня обслуговування громадян у сервісних центрах МВС у Львівській області вже протягом двох тижнів проводять анонімне анкетування щодо якості та швидкості надання послуг. Зокрема, за допомогою анкети громадянам пропонують відзначити час, за який вони отримали необхідну послугу, визначити рівень професійності працівників, а також вказати на наявні, на їхню думку, недоліки або запропонувати можливі шляхи удосконалення роботи ТСЦ.
На сьогоднішній день вдалось опитати майже сто людей, які скористались послугами сервісних центрів. Більшість з них відзначають позитивні зміни у роботі. Зокрема, людям подобається те, що працівники пояснюють усі нюанси та чітко виконують свою роботу.
Також позитивною ознакою є те, що опитувані не відмічали випадки звернення до так званих «рішал», а отже, сподіваємося, що таке негативне явище залишилося в минулому.
Серед недоліків відвідувачі виділили недостатню швидкість надання послуг. Зараз переоформлення автомобілів, за даними анкетування, займає, в середньому, до двох годин, враховуючи і експертний огляд транспорту, але колектив постійно працює над тим, щоб скоротити цей час.
Запрошуємо усіх, хто звертався до РСЦ або ТСЦ МВС у Львівській області, заповнити коротку анкету і, тим самим, зробити свій внесок у поліпшення якості надання послуг. Анкету можна отримати у адміністраторів РСЦ або ТСЦ МВС Львівської області або ж у мережі Інтернет за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/18T9cqjhLanvqxZlssZEb8wA9sZ6w7X0Q3AgjsEqEack/edit?usp=forms_home .