A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Рівні можливості для кожного: дотримання принципів інклюзивності в сервісних центрах МВС


20 Вересня 2023

Ми прагнемо, щоб у нашому суспільстві не було бар’єрів і кожен наш клієнт міг швидко та якісно отримати адміністративні послуги.

Сьогодні в сервісний центр МВС у Житомирі для обміну посвідчення водія звернувся Валерій Вікторович. Попри інвалідність чоловік не обмежує себе в русі та керує автомобілем.

Для комфорту та зручності клієнтів з інвалідністю приміщення сервісних центрів МВС обладнані відповідно до вимог інклюзивності – пандусами та додатковими робочими місцями. Крім цього, для обслуговування людей з порушеннями слуху, адміністратори проходять навчання з жестової мови, що дає можливість спростити й покращити комунікацію під час надання послуг.

Безбар’єрне та відкрите суспільство, де кожен відчуває, що до нього ставляться з повагою попри будь-які ознаки й статуси, і знає, що у нього є рівний доступ до можливостей, має перспективи для розвитку.

Більше інформації про отримання послуг для осіб з інвалідністю в сервісних центрів МВС – у розділі «БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ».

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.