A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Діалог про навчання водіїв: керівництво Головного сервісного центру МВС зустрілося з представниками автошкіл


07 Червня 2024

Водій, який досконало знає правила дорожнього руху та має відмінні навички керування легковою автівкою, вантажівкою чи мотоциклом  — це безпека дорожнього руху та збережені життя. На навчальні заклади, які готують майбутніх водіїв, покладається велика відповідальність. Адже саме вони передають знання та допомагають напрацювати навички з керування транспортним засобом.

Наскільки ефективно студент засвоїв матеріал та навчився використовувати знання на практиці, перевіряють сервісні центри МВС на теоретичному та практичному іспитах. Для злагодженої роботи та розв’язання проблемних питань була проведена зустріч керівництва Головного сервісного центру МВС з представниками автошкіл з усієї України.

Учасники детальніше обговорили реалізований проєкт «Прозорий іспит». За останній рік відбулося посилення заходів контролю при складанні іспитів. Зокрема була встановлена система Face ID, яка не дозволяє втручання сторонніх осіб до складання іспитів та посилює контроль над кандидатами у водії. В екзаменаційних класах та автівках для практичного іспиту встановлені відеокамери, без «сліпих» зон.

«На сьогодні у нас працює 65 територіальних сервісних центрів МВС, які ми облаштували під екзаменаційні хаби, які приймають теоретичний і практичний іспит, — розповів начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик. — Ми оновили автопарк для практичних іспитів -147 авто категорії В та 5 авто, які обладнані для прийняття практичних іспитів для осіб з інвалідністю. Також ми закупити 3 вантажних авто категорії С. Наразі ми оголосили тендер на закупівлю вантажних автомобілів».

Представники Головного сервісного центру МВС озвучили пропозиції щодо підвищення якості підготовки майбутніх водіїв, які здійснюють автошколи.

Також під час зустрічі був озвучений алгоритм, як автошколам отримати доступ до Єдиного державного реєстру МВС. Зокрема потрібно облаштувати робоче місце із захищеним каналом зв’язку.

З боку представників автошкіл звучали пропозиції врегулювати питання щодо акредитації інструкторів та проходження ними іспитів на різні категорії, розробити нову навчальну програму для майбутніх водіїв та запровадити теоретичний іспит для керманичів велосипедів та самокатів.

Сервісні центри МВС завжди відкриті до діалогу. Зміни та пропозиції щодо підвищення якості підготовки майбутніх водіїв, розроблені Головним сервісним центром МВС можна переглянути за посиланням

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та ІнстаграмВідповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.