A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Дотримання принципу інклюзивності є невіддільною частиною формату обслуговування громадян в сервісних центрах МВС


12 Липня 2024

Розуміти кожного, поважати кожного, цінувати кожного – складові якісного державного сервісу. А для сервісних центрів МВС – це не порожні слова. Часто бар’єри створюють самі люди через незнання, стереотипи та упередження, проте кожному з нас під силу їх розірвати. Головне – зрозуміти, що безбар’єрність – це не лише звести пандус біля державної установи чи кінотеатру, безбар’єрність – це якість життя.

Днями відбулася робоча зустріч заступника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадія Погорєлова з в.о. голови ГО Миколаївської обласної організації УТОГ Ігорем Ревенко. Головна мета зустрічі – напрацювання реальних спільних кроків у подоланні бар’єрів. Вже домовилися про проведення додаткових тренінгів з вивчення жестової мови з адміністраторами сервісних центрів МВС. Крім того, вивчаємо можливість щодо опрацювання на практиці спілкування адміністраторів з людьми з порушеннями слуху за допомогою спеціального додатка в телефоні, де завжди на зв’язку є фаховий перекладач жестової мови. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з порушеннями слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток на телефоні та встановлює зв’язок зі спеціалістами, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють консультації жестовою мовою (звукового ряду на мову жестів і навпаки).

 

 «Ми прагнемо чути, розуміти та допомогти усім, хто до нас звертається. Та ми ніколи не знаємо, з якою людиною під час надання послуг нам доведеться зустрітись, які у неї будуть потреби та особливості. Впевненні, що кожній людині мають бути забезпечені рівні права і можливості в їх реалізації. Розуміння жестової мови допоможе нашим фахівцям покращити спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови», — зазначив заступник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадій Погорєлов.

Жестова мова стає невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Усі наші співробітники налаштовані на сприяння покращення якості життя людей з вадами слуху та мови. Надалі сервісні центри МВС планують розширювати географію надання якісних послуг людям з порушеннями слуху та мови.

Як зазначив Ігор Ревенко в.о. голови обласної організації УТОГ: «Разом допомагаємо усвідомити суспільству, що усі люди без винятку заслуговують на рівні можливості та права. Знання жестової мови держслужбовцями – це не лише спілкування, це ще й  повага і прагненням допомогти людям з порушенням слуху та мови».

Нагадуємо, що у квітні 2021 року прийнята Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору, яку розробили в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» та на виконання Указу Президента України. Стратегія розрахована до 2030 року і передбачає усунення бар’єрів у шести основних напрямках: фізичному, суспільному і громадянському, економічному, освітньому, цифровому, інформаційному. А ось План заходів на 2024-2025 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, який був прийнятий  25 квітня на засіданні Уряду,  визначив  чотири пріоритетні напрямки роботи: безбар’єрні простір, товари, послуги та інформація.

Зустріч проводилася за участі перекладача жестової мови Тетяни Миснікової.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.