Нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг, разом з пакетом документів, які необхідні для отримання послуг, передбачено подання до територіальних сервісних центрів МВС паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус тощо.
З метою покращення якості обслуговування громадян, уникнення непорозумінь та нарікань на роботу сервісних центрів МВС звертаємо увагу, що у разі подачі суб’єктами звернення, паспорта громадянина України у формі ID-картки, без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання, необхідно також надати відповідну довідку про реєстрацію місця проживання особи.
Без зазначеної довідки розгляд документів у територіальних сервісних центрах МВС здійснюватися не буде, адже процедура надання зазначених послуг передбачає обов’язкове внесення до Єдиного державного реєстру МВС відомостей щодо реєстрації місця проживання суб’єкта звернення.